Telefonközpontok és hálózatok

A telefon a kommunikáció egyik legfontosabb eszköze. Az ügyfelek elérése illetve cégünk elérhetővé tétele az üzleti siker alapvető feltétele.
Napjainkban az egyszerű telefonáláson kívül egyre nagyobb szerepet kapnak azok a kapcsolódó szolgáltatások, melyek biztosítják az állandó elérhetőséget, az információvesztés minimálisra csökkentését.
Költséghatékony megoldások

Az információátadás minősége és gyorsasága mellett igen fontos a telefonköltség is, mely nagymértékben csökkenthető:

GSM adapterek alkalmazásával,
Internet alapú telefonszolgáltatás igénybevételével
Telephelyek közvetlen összekötésével (virtuális alközpont)
Internet alapú – VoIP – telefónia

Kipróbáltan megbízható minőségű szolgáltatás segítségével a jelenleg használatos telefontarifáknál lényegesen kedvezőbb áron telefonálhat! Nincsen kapcsolási és havi előfizetési díj, a percdíjak pedig időszaktól és hívásiránytól függően 20-70 % megtakarítást biztosíthatnak Ön és cége számára. Az elszámolás másodperc alapú, így nincsenek további rejtett költségek sem. Amennyiben már rendelkezik szélessávú internetkapcsolattal (csatornánként mindkét irányba min. 80 Kbit/sec), úgy vezetékes telefonjainak forgalma néhány óra alatt átállítható a jóval költséghatékonyabb internet-alapú kommunikációra.

Hívószámai és a telefon használatának módja változatlanok maradhatnak, sőt akár még a korábbi készülékét is megőrízheti. A telefonforgalom internetet alapúvá tétele ráadásul számos praktikus és innovatív megoldást is lehetővé tesz: személyes jelszóval védett internetes oldalon folyamatosan nyomon követheti a kimenő és bejövő hívások adatait, aktuális egyenlegét bármikor lehívhatja. Hangfájlok formájában gyűjtheti a hangpostájába érkező üzeneteket és számítógépe képernyőjén fogadhatja az Ön telefonszámára érkezett faxüzeneteket, rendszerezetten archiválva azokat.

Ha Ön hordozható számítógépet használ, úgy az internetkapcsolat megléte esetén bárhol a világban egy fejhallgató-mikrofon (headset) segítségével a jelszóval védett felületen keresztül otthoni telefonszámlájára, az annak keretében kínált tarifákkal indíthat és fogadhat telefonhívást!

A korszerű alközpontok számtalan szolgáltatásai és alkalmazásai közül az alábbiakat emeljük ki:
A számlázó rendszer, az egyes készülékeken folytatott beszélgetések nyilvántartásával a költségek hatékony kézbentartását teszi lehetővé (adott esetben adott projektekre, területekre vonatkozó kivonatok elkészítését biztosítja).

A hangposta biztosítja, hogy egyetlen fontos üzenet se vesszen el. Ha a hangpostát, és a telefonalköz-pont hívásátirányító funkcióját összekapcsoljuk, akkor a hangpostába érkező hívásainkat a mobiltelefo-nunkra tudjuk irányítani, egyes eszközeink esetén, integrált megoldásként a beérkezett üzenetekről e-mail értesítést is kapunk.

Beszélgetések rögzítése, rendszerezett archivált tárolása és visszajátszása, kapcsolódás vállalati CRM rendszerhez.

Fax szerverek, amelyek a számítógépes hálózaton, vagy akár interneten keresztül is elérhetővé teszik a beérkezett fax üzeneteketA

Automata kezelő, (a teljes hanganyag az Ön által választott személy hangjával feltölthető)

Mellékbeválasztó és hangmenü (IVR) rendszerek

Kaputelefon integráció – a kapu telefonról, vagy akár mobiltelefonról is nyitható.
Call Center-ek
Az ún. call centerek nagy mennyiségű bejövő / kimenő hívás kezelésére specializált berendezések, pl. ügyfélszolgálat, jegyrendelés, segélykérő vonal, telemarketing.

A rendszer az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

szerkeszthető automatikus menüvezérlés

az egyes almenüpontokhoz kapcsolható operátorok rendelése

operátorok számának tetszőleges növelése

beszélgetés rögzítésének lehetősége, amely segítséget nyújt:
üzleti tárgyalások értékelésében
a felelősség utólagos tisztázásában
reklamációk kivizsgálásában
telefonos üzletkötésben.
A korszerű nagy kapacitású adathordozókon évekig megőrizhetők a felvételek, MP3 és WAV formátumba konvertálhatók (ezáltal szabványos hangkártyával rendelkező számítógépen is lejátszhatók), ill. tetszés szerint kimenthetők hagyományos magnetofonra is. Megszokott számítógépes környezetben, gyorsan és kényelmesen hallgatható vissza egy fontos telefonbeszélgetés, üzletkötés, diszpécseri intézkedés, konferencián elhangzott hozzászólás hanganyagal.

A behívó visszajelzésének függvényében történő adatbázis lekérdezés és válasz biztosítása (pl. irányítószám beírásával, az irányítószám alapján történő adatbázis lekérdezés során kapott válasz)
Statisztikai lekérdezések biztosítása (pl. az egyes hívók milyen útvonalakat jártak be, leggyakrabban látogatott almenüpontok, stb.)

Ügyfeleink speciális igénye alapján lehetőség van egyedi szoftver modulok fejlesztésére is.

Telefonhálózatok

Cégünk vállalja hagyományos telefonalközponti és hálózati infrastruktúra kialakítását és üzemeltetését az alábbi szolgáltatásokkal:

Telefonalközpontok telepítése, karbantartása
A telefon rendszerek alap infrastruktúráját képező kábelezési rendszerek építése
épületen belüli telefon és struktúrált kábelezés
földkábelek, alépítmények, légkábelek és rádiós átviteli rendszerek

No Comments Yet.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.